زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



به انجمن ساعت عاشقی خوش اومدین
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 7
نویسنده پیام
mohsen1010 آفلاین

مدیر کل سایت
ارسال‌ها : 6
عضویت: 19 /7 /1392


علیرضا جهانبخش: حضور در تیم ملی آرزوی بزرگ زندگی‌ام بود
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور در تیم ملی آرزوی بزرگ زندگی‌ام بود که در جوانی به آن رسیده‌ام.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال با ابراز خرسندی از این‌که به تیم ملی دعوت شده است، گفت: دعوت به تیم ملی از آرزوهای بزرگ زندگی‌ام بود که خدا را شکر در جوانی به آن رسیدم. همه‌ی بازیکنان انگیزه و انرژی خوبی دارند و تمرین کردن در کنار سایر ملی‌پوشان برای من افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در آینده اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذارد تا با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر شود.

جهانبخش درباره‌ی آخرین وضعیت خودش پس از مصدومیت گفت: در پایان تمرین دیروز کمی دچار کشیدگی عضله شدم اما با تمرین زیر نظر پزشکان تیم اکنون خیلی بهترم.

لژیونر فوتبال ایران که در لیگ برتر هلند توپ می‌زند درباره‌ی سطح تمرینات تیم ملی اظهار کرد: کی‌روش چندین سال در بالاترین سطح اروپا کار کرده و قطعا تمریناتش مطابق فوتبال روز دنیاست اما تمرینات تیم ملی از نظر میزان فشار با تمرینات باشگاه‌ها متفاوت است.

وی درباره‌ی دیدار تیم ملی برابر تایلند هم گفت: قطعا بازی با تایلند جزو مهم‌ترین بازی‌های ماست؛ چون می‌خواهیم پس از صعود به جام جهانی کارمان را خوب شروع کنیم. به همین دلیل تمرکزمان برابر تایلند فقط روی پیروزی است.

جهانبخش درباره‌ی کیفیت زمین کمپ تیم‌های ملی و تفاوتش با زمین‌های فوتبال در هلند گفت: در هلند همه‌ی تیم‌ها دو یا سه زمین خوب دارند و دغدغه‌ای از این نظر ندارند. این مساله در هلند یک مساله‌ی پیش پا افتاده است؛ هرچند فصلی که در آن هستیم روی کیفیت زمین کمپ تاثیرگذار بوده است.

جمعه 19 مهر 1392 - 20:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

به انجمن ساعت عاشقی خوش اومدین