زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 9:20 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



به انجمن ساعت عاشقی خوش اومدین
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 6
نویسنده پیام
mohsen1010 آفلاین

مدیر کل سایت
ارسال‌ها : 6
عضویت: 19 /7 /1392


عکس های دیدنی از دنیای آدم کوچولو ها
این عکس، بخشی از مجموعه ای با عنوان Disparity است که هر کدام با در نظر گرفتن تمام جوانب، با دقت و مهارتی خاص تهیه شده و خلق هر کدام 15 دقیقه تا 3 ساعت زمان برده است.

هنرمند، کریستوفر بافلی می گوید، وی غذا را برای خلق عکس هایش انتخاب می کند، چراکه همیشگی است: غذا، چیزی است که تمام مردم جهان با هرنوع فرهنگ، زبان و اوضاع اقتصادی و اجتماعی که دارند، آن را می شناسد و می توانند با توانایی هایی که در این زمینه دارند و در عین حال بدون جنگ و جدال و ستیزه جویی، راجع به آن بحث و گفتگو کنند.

مردم، تصویر جالب توجهی از غذا مشاهده می کنند و بلافاصله مجذوب آن می شوند، چراکه موضوع این تصاویر برای همه آنها آشناست.

گمان می کنم، این عروسک های کوچک خیلی راحت با مردم ارتباط برقرار می کنند، درست همانطوری که هرکس مثل یک بچه، خودش را با اسباب بازی هایی که به اندازه واقعی شان نیستند سرگرم می کند.

این عکاس، که تلاش می کند با بازی با این مقیاس ها ما را وادار کند دیدگاه متفاوتی نسبت به دنیای روزمره خود داشته باشیم، می گوید که ملیت وی سهم عمده ای در کارش بازی می کند: بعنوان یک آمریکایی، فکر می کنم انتخاب من در عبارات عجیب، و رابطه اغلب منفی که بسیاری آمریکایی ها در مقابل غذا دارند نیز آگاهانه است. در صورتی که این آثار بطور سطحی مورد توجه قرار گیرند، اغلب طنز آمیز به نظر می رسند، اما شاید مفاهیم دیگری چون فراوانی غذایی مردم آمریکای شمالی، اسراف، سوء استفاده و وسواس غذایی نیز که منظور نظر من بوده، در آن ها نمایان باشد.

شاید تعجب نکنید اگر بدانید بافلی می گوید در خلق این آثار، از شخصیت های کوچولوی لی لی پوت در اثر مشهور جانات سویفت با نام “سفرهای گالیور”، الهام گرفته است.

وی می گوید انتخاب موضوع عکسش متاثر از آن چیزی که در بازار زراعی محلی عرضه می گردد نیز هست: من معمولا با غذا شروع خواهم کرد، با دیدن آنچه که در بازار فصلی موجود است و با در نظر گرفتن آنچه که قبلا از آن عکس گرفتم. یا به غذاهای نمادینی مثل شیرینی های Oreo فکر می کنم. اما به این قضیه نیز فکر می کنم که چطور می توانم این تصاویر را با زمینه ساختاری که احساس برانگیز باشد ترکیب کنم.

عکس های نهایی جالب به نظر می رسند و بافلی می گوید وقت و تلاش بسیاری صرف خلق آنها کرده است./ دیلی میل



















عکس های شگفت انگیز هوایی که از کابین هواپیما بر فراز آسمان دبی گرفته

جمعه 19 مهر 1392 - 20:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

به انجمن ساعت عاشقی خوش اومدین